måndag 20 april 2015

Ensamma timmar

Mormor åkte hem i fredags vid 10-snåret; jag följde henne till bussen som hon tog till Oslo. Direkt efter landade jag på biblioteket för att bunkra nya böcker till de 30 timmar jag och killarna hade ensamma innan maken landade vid15-snåret på lördagen. Jag sprang också in på Coop på Avenyn för att handla lite snask (det blev ekologiska hallon, melon, Coke Zero, "barn chips," och en räksmörgås till mig). Det blev också varsit fordon för att muta med. 

79 kr kan verkligen göra skillnad
Source: http://www.ellaskitchen.com/ellas_product/cheddar-leeks-multigrain-wheels/
Killarna älskade sina nya leksaker, J fick en lyftkran och A fick en sopbil. De lekte med dem hela kvällen och en timme på lördag morgon. Sen blev det utflykt till dagisparken men det gick sådär. Mycket bråk - pirrraaatter, sparkar mot huvudet på den ena när den andra står uppe på en lekställning - men suck liksom.

Annars var de jätteduktiga, skötsamma och fina. Suck. I love my boys.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar